nedjelja, 18. kolovoza 2013.
Mitsubitshi Evo- Micheael Eady
Lancer Evolution je definitivno jedna od ikona japanske tuning kulture. Sada u svojoj desetoj-inkarnaciji, evolution je skupio priznanje u svijetu. Jackie Chan ih je proslavio u svojim filmovima u Hong Kongu, njegovi su korijeni duboko u Svjetskom prvenstvu u reliju, a u Japanu, evolution je još uvijek jedan od najbržih na Revspeed Time Attack seriji. U nekim automobilskih društvenim krugovima, čak je više nego dobro poznata u svijetu od legendarnog Nissan-a Skyline.
Čak s toliko uspjeha, još uvijek postoje oni pojedinci koji uživaju u japanskoj tuning sceni i sve stvari oko “JDM”. Michael Eaddy je jedan od onih momaka. Njegov Lancer Evolution VIII izgleda kao da je iskočio iz stranica japanskih HyperRev i OPTION2 magazina.
Da bi japanski tuner izgledao dosljedan, Michael je morao pronaći set kotača koji bi se uklopili sa svježe obojanom bojom Varis aero kit. On je znao da su kotači bitni tako da je odlučio ići s klasičnim izgledom Volk-CE28Ns. Da bi bili sigurni da je automobil sjeo točno na 19-colnim kromiranim Volksicama, Michael je spustio EVO sa podesivim TEIN Flex coiloverom.Agresivna kombinacija sa Volks felgama i sa coilovers-om dobila je da evo izgleda brutalno.
Uz kompletan interijer i eksterijer izgleda kao japanski tuning dućana demo automobila, jedno pitanje ostaje, što je ispod haube?
Za nadogradnju mu je već moćan, 4G63, pa tu uključuje HKS Hi-Power, HKS Kansai usisna kutija i intercoolerom s cijevima.
Cijeli proces tuninga je uzeo puno vremena i energije, a ne samo s moje strane, nego i sa strane mojih prijatelja. Bilo je puno kasnih noći, boli i naravno ljuta supruga, ali to je bio sve na kraju vrijedilo! Pomislim da sam započeo ovaj projekt prije godinu dana kada mi je moja supruga rekla da bi mogao imati bilo koji auto, a ja sam joj rekao da želim auto sa 4-vrata, i biti ponosni član tima Hybrid i to mi je sada nevjerovatno iskustvo!
2005 Mitsubishi Lancer Evolution
Vlasnik Michael Eaddy
Rodni grad Palmdale, CA
Zanimanje: Manager
Engine 2.0L 4G63; HKS 272 camshafts, cam gears, Racing Suction Intake, Kansai carbon-fiber intake box, Hi-Power exhaust, Version 2 blow-off valve, intercooler piping; Super Tuning custom 3-in downpipe; ARP head studsx; GReddy fuel injectors; Walbro 255lph fuel pump; Samco Sport hoses; Mizu radiator; APR Carbon Craft valve cover
Drivetrain ACT clutch kit
Suspension & Chassis TEIN Flex coilovers; APR front strut tower bar
Brakes Project Mu 4-pot front brake calipers, brake rotors, steel braided brake lines; B-Force brake pads
Wheels & Tires 19×8.5 Volk CE28N +22; 235/35-19 BFGoodrich KDW; Project Kics lug nuts
Exterior Varis Super Taikyu front bumper, hood, side skirts, rear bumper, rear diffuser; APR GTC200 rear spoiler; custom carbon-fiber overlay roof and trunk; JDM taillights
Interior Nardi steering wheel; Works Bell steering wheel hub, quick release; Bride Gias Low Max Maziora seats; re-wrapped Bride rear seats and door panels; custom color-matched dashboard; MR pedal set; red suede headliner
Audio Alpine AVN310 head unit, component speaker set, Type R subwoofer, 4-channel amplifier; custom sub enclosure by Al&Ed’s Autosound
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar