srijeda, 21. kolovoza 2013.

Jacqueline Golf 2.0




Uvijek sam željela VW, a sa nekoliko prijatelja  sam se  počela družiti na lokalnim mitinzima. Shvatila sam koliko veliki broj ljudi vozi modificirani VW i ja sam upoznala mnogo ljudi i počela se družiti s njima, rekla je Jacqueline Vas.


Dok je njezina ljubav za VW sve svoje vrijeme uronjena u sceni, da bi nakon par godina  štednje mogla priuštiti vlastito auto. Trebalo mi je neko vrijeme da se odlučim za auto, pa sam imala dosta vremena za ono što sam htjela.Na kraju sam se odlučila za MK4 Golfa  jer sam htjela nešto što je pristupačno, ekonomično i drugačije", dodala je.

Srećom, prijatelj u lokalnom VW klubu prodavao je urednu i sa malom kilometražom Golf iz 2001g.

Bila sam sretna s autom  neko vrijeme, pogotovo s novom snagom i alu felgama, ali sam znala da nije bio ni blizu završetka projekta rekla je Jacqueline. Kao i kod većine ljudi, ona je ušla u sljedeću fazu projekta s jednom idejom, ali u konačnici je otišlo u drugom smjeru. Ono što je trebao biti jednostavna nadogradnja i malo renoviranje došlo je do velikog projekta.


I tako malo po malo bačene su dvije boje koje je radio Straße Autoworks.Prije nego što je slikano u R32 Deep Blue Pearl boji, Strasse je skinuo ručke, blatobrane, branike, stražnja vrata, antenu, markere i poklopac motora.

No, ne zaboravimo Euro R32 prednji branik i stražnja svjetla, E-kod svjetla, Euro R-Line stražnji branik, masku.



Rad oko  interijera  uključivala su dva-tona unutrašnjosti s tapeciranih vratima, GTI volan, Audi S4 Recaro sjedala i mjerni instrumenti.

Ugrađen je potpuno novi audio sustav koji pokreće jedinica Sony, Pioneer 12 subwoofer i pojačalo.

Na automobilu su montirani H & R coilovers te smo dodali kit Air Lift.








Lista preinaka:


Engine:
 2.0L ABA four-cylinder 8v with Neuspeed supercharger and custom 2.4" pulley, Snow Performance water/meth injection, Techtonics Tuning 276° camshaft, custom 2.5'' cat-back exhaust, engine trim panel, cold-air intake and coolant filler neck with polished radiator cap, BFI mounts, Neuspeed dipstick and PAS cap, brushed aluminum hood strut, relocated dry-cell battery

Drivetrain:
 Five-speed manual transmission with Neuspeed short shifter, VR6 clutch kit, lightweight flywheel

Brakes:
 stock

Suspension:
 Air Lift air suspension kit with compressor, trunk-mounted air tank, gauges and control valves, Bilstein rear shocks, Audi TT strut bushings

Wheels & Tires:
 17x8" f, 17x10.5" r BBS RC 090 wheels color-matched to engine bay, 35 mm spacers, 205/40 R17 f, 215/40 R17 r Falken Ziex 912 tires

Exterior:
 Euro R32 front bumper, tail lights and R-line rear bumper, E-code headlights, NA R32 side skirts, badgeless grille, stubby passenger mirror, shaved handles, wheels arches, bumper, moldings, hatch, antenna, hood and markers, car painted R32 Deep Blue Pearl

Interior:
 Stock tan leather upholstery with black leather inserts, re-covered headliner, door panels and trunk enclosure, GTI steering wheel, Audi S4 Recaro seats, column-mounted boost gauge pod, double gauge pod in center console, brushed aluminum door pins and handles, Euro headlight switch, GTI Monster mats

Audio/visual:
 Sony head unit, Pioneer 12" subwoofer and amplifier in custom enclosure

Nema komentara:

Objavi komentar