nedjelja, 25. kolovoza 2013.
DTM Technical Regulations
Novi DTM propisi koji su uvedeni prošle godine ponovno su u sezoni 2013. Iz tehničke perspektive većina parametara ostale su nepromijenjene. Inovacije su ionako upečatljive.
BMW je na povratku prošle godine osvojio sve DTM naslove i mogu se pripisati snažnim izvedbama BMW timova i vozača, ali novouvedeni Tehnički propisi su odigrali ulogu jako dobro. Propisi su izrađeni u prostorijama za sigurnost, kontrolu troškova, Show i jednakih mogućnosti. Svi ovi aspekti su u potpunosti ispunjeni u prošloj sezoni.
Za 2013 sezonu Tehnički propisi uglavnom ostaju isti. Vozači će se i dalje oslanjati na strukture specifikacija sigurnosti te da ih štite u slučaju nesreće. Uz šest sudara elemenata sa strane, sprijeda i straga, kombinacija specifikacija monocoque i kavez s integriranim sigurnostima daje još bolju zaštitu.
Sjedište - slično Formuli 1 automobilima - instaliran u monocoque od ugljičnih vlakana koji je spojen na prevrtanja kavez izrađen od čelika visoke čvrstoće. U DMR ostalih specifikacija komponenti koriste se u područjima koja nisu relevantni za izvedbu. Ovi dijelovi su ograničeni na oko 50 predmeta koje su, u ukupnom računu, za oko pet posto svih montažnih komponenti. Prostor za razvoj u područjima aerodinamike, ovjes i motor na taj će način i dalje biti dovoljno velik kako bi se omogućilo jasno jedinstvene karakteristike.
U 2013 sezoni... navijače posebno može radovati nove značajke. Pogotovo opcija gume od Hankooka i sustava Drag Reduction (DRS) gdje će dodati još uzbuđenja, jer obje inovacije pružaju bolje mogućnosti pretjecanja i omogućavanje veće razlike i strategije. Ostale izmjene propisa su kako slijedi:
U početku četvrtog i posljednjeg kvalifikacijskog segmenta nove gume mogu se koristiti. Osim toga, momčadi - nakon subotnje kvalifikacije - moraju utvrditi i objaviti gume koje će se koristiti za start utrke.
Kočnice: su karbonske, pakne i čeljusti kočnica su dobili od istog proizvođača (AP) na svim timovima. Po vozilu tri seta kočioni diskovi za prednji i stražnji kotači mogu se koristiti tijekom sezone.
DRS sustav: Drag Reduction (DRS) je krilo poklopac koji omogućuje veću maksimalnu brzinu kako bi se postići za kratko vrijeme. Kao što je od 2013 sezoni ovaj sustav je da bi bila bolja mogućnosti pretjecanja.
Elektronika: Sva DTM vozila koriste istu jedinicu motora iz Boscha. Prijenos podataka dok je vozilo na stazi je zabranjeno.
Gorivo: koje je propisano za pojedini događaj (ARAL Ultimate 102) može se koristiti.
Mjenjač: U DTM, samo jedan mjenjač-diferencijala jedinica koju je izradio Hewland je dopuštena.
Sigurnost: u kabini vozača je okružena inovativnom kombinacijom koja se sastoji od standardnog monocoque i kaveza. Osim toga, svako vozilo ima rušenje strukture na obje strane, a na prednjoj i stražnjoj strani. "HANS" (Head and Neck Support) Sustav je obvezna od 2002.
Gume: Gume su isključivo isporučuje u seriji 'partnera Hankook. Na prednjoj strani, "Ventus" 300 / 680-18 koriste, dimenzije za stražnje kotače su 320/710 - 18 godina. Strogo za utrku dolazi set mekših guma i opcija je da se koristi samo jednom.
Nakon kvalifikacija ekipe moraju objaviti s koje dvije vrste guma idu na utrku.
Težina minimalna težina DTM automobila uključujući i vozača, odijelo i kaciga je 1.110 kilograma.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar