ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.

Greddy Scion FR-S



No, opći konsenzus unutar scene bila je prevladavajuća ideja "bez konkurentan automobil auto industrije" i, jasno je da je to je prilično težak zadatak. To je jako veliki teret i nitko se ne bi našao u "koži" kao proizvođač automobila, ali to je izazov koji su Toyota / Scion / Subaru prihvatli. Mislim da su sigurno nadmašili sva očekivanja.

2013 Tokyo Auto Salon će ići dolje  kao i ona  tuning scena koja se okrenula nakon što je suočena sa sve manje interesa u prethodnim godinama. U vrijeme kada se čini da se više bavi svojim mobilnim telefonima od svojih automobila, došlo je do masivnog oživljavanja interesa u tuning svijetu. Jedan auto da spasi industriju doista je prilično impresivna stvar.


U stvarnosti odgovor je  puno jednostavnije od toga... sve se svodi na trošak. Na cijenu od 25.255 $ koju Scion nudi za svoju naljepnicu FR-S ispada da je zapravo jeftinije kupiti izravno od njih i poslati ga natrag u Japan, nego  ići do na lokalnog Toyota distributera.








Spercifikacije:


2.0L Turbocharged 4U-GSE boxer engine; GReddy turbo kit (includes stainless turbo manifold, polished aluminum piping, intercooler, T518Z turbo), comfort sport GTS exhaust, 10-row oil cooler kit, oil filter, radiator cap

ENGINE MANAGEMENT AND ELECTRONICS:

EcuTek EMS; GReddy multi D/A gauges

DRIVELINE:

Stock

SUSPENSION / CHASSIS:

GReddy Type-S performance dampers

BRAKES:

Stock

WHEELS / TIRES:

18×9.5” +35 (f) / 18×9.5” +22 (r) Volk Racing G25 wheels; 22mm spacer (f) / 32mm spacer (r); 255/35R18 Yokohama Advan Neova tires

CABIN:

Racetech seats; TRS harnesses

BODY:

GReddy x Rocket Bunny body kit (includes front lip, side skirts, front and rear over fenders, rear diffuser, rear spoiler); TRS tow straps

PERFORMANCE:

276hp @ 7170RPM; 218lb-ft @ 4780RPM



Nema komentara:

Objavi komentar