ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.
Greddy Scion FR-S
No, opći konsenzus unutar scene bila je prevladavajuća ideja "bez konkurentan automobil auto industrije" i, jasno je da je to je prilično težak zadatak. To je jako veliki teret i nitko se ne bi našao u "koži" kao proizvođač automobila, ali to je izazov koji su Toyota / Scion / Subaru prihvatli. Mislim da su sigurno nadmašili sva očekivanja.
2013 Tokyo Auto Salon će ići dolje kao i ona tuning scena koja se okrenula nakon što je suočena sa sve manje interesa u prethodnim godinama. U vrijeme kada se čini da se više bavi svojim mobilnim telefonima od svojih automobila, došlo je do masivnog oživljavanja interesa u tuning svijetu. Jedan auto da spasi industriju doista je prilično impresivna stvar.
U stvarnosti odgovor je puno jednostavnije od toga... sve se svodi na trošak. Na cijenu od 25.255 $ koju Scion nudi za svoju naljepnicu FR-S ispada da je zapravo jeftinije kupiti izravno od njih i poslati ga natrag u Japan, nego ići do na lokalnog Toyota distributera.
Spercifikacije:
2.0L Turbocharged 4U-GSE boxer engine; GReddy turbo kit (includes stainless turbo manifold, polished aluminum piping, intercooler, T518Z turbo), comfort sport GTS exhaust, 10-row oil cooler kit, oil filter, radiator cap
ENGINE MANAGEMENT AND ELECTRONICS:
EcuTek EMS; GReddy multi D/A gauges
DRIVELINE:
Stock
SUSPENSION / CHASSIS:
GReddy Type-S performance dampers
BRAKES:
Stock
WHEELS / TIRES:
18×9.5” +35 (f) / 18×9.5” +22 (r) Volk Racing G25 wheels; 22mm spacer (f) / 32mm spacer (r); 255/35R18 Yokohama Advan Neova tires
CABIN:
Racetech seats; TRS harnesses
BODY:
GReddy x Rocket Bunny body kit (includes front lip, side skirts, front and rear over fenders, rear diffuser, rear spoiler); TRS tow straps
PERFORMANCE:
276hp @ 7170RPM; 218lb-ft @ 4780RPM
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar